Show simple item record

LicenseCreative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0.es
AuthorDíaz Cordero, Geralda
Accessioned date2022-07-15T00:46:55Z
Available date2022-07-15T00:46:55Z
Year2013
CitationDíaz Cordero, G. (2013). Integración de la dimensión ambiental en las instituciones de educación superior: por una cultura de sostenibilidad. Ciencia y sociedad, 38(2), 321-343. Recuperado de:es
URIhttps://bvearmb.do/handle/123456789/1265
Abstract[Español] Este estudio identifica los conocimientos y actitudes ambientales en los estudiantes de Psicología, a partir de los cuales se proponen estrategias de aprendizaje para la inserción de la dimensión ambiental como herramienta esencial para aumentar el grado de conocimiento y actitud pro-ambiental en una Institución de Educación Superior determinada.es
Abstract[English] This study identifies the knowledge and environmental attitudes in students of psychology, from which learning strategies are proposed for integration of the environmental dimension as an essential tool to increase the level of knowledge and proenvironmental attitude in an Institution of Education Superior determined.en
LanguageSpanishes
PublishedCiencia y sociedad, 38(2), 321-343es
RightsCiencia y Sociedad.es
Rights URIhttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/es
SubjectEducación ambientales
TitleIntegración de la dimensión ambiental en las instituciones de educación superior : por una cultura de sostenibilidades
dc.title.alternativeIntegration of the environmental dimension in higher education institutions: a culture of sustainabilityen
dc.identifier.doi10.22206/cys.2013.v38i2.pp321-343
Material typeArticlees
Type of contentScientific researches
AccessOpenes
AudienceTechnicians, professionals and scientistses


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0.
Access and downloading this document are subject to this license: Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0.
Ciencia y Sociedad.